سفارش تبلیغ
صبا ویژن
از امام رضا علیه السلام پرسیده شد : آیا مردم می توانند پرسیدن از چیزی را که بدان نیاز دارند واگذارند؟ فرمود : نه . [یونس بن عبد الرحمان از برخی یارانش]
لوگوی وبلاگ
 

آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :0
کل بازدید :21384
تعداد کل یاداشته ها : 25
103/2/17
9:2 ع

 

چو آهو نباشد تن من مباد  www.gharaje.blogfa.com

 

 

 

ضمن عرض سپاس و تشکر از الطاف کلیه سروران گرامی که در آخرین وداع  و مراسم ترحیم آن عزیز ما را تسلی دادند.به اطلاع میرساند به همین مناسبت مجلس بزرگداشتی در روز پنج شنبه  مورخ 94/5/1 از ساعت 11 الی 14 در حسینیه روستای آهو  برگزار میگردد.

حضور شما عزیزان در این مجلس موجب شادی روح آن عزیز از دست رفته و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود



 


94/4/22::: 8:26 ص
نظر()
  
  

در 17 رمضان المبارک سال 393 به امر مبارک امام عصر (عج) مرحوم حسن جمکرانی رضوان الله تعالی علیه بهمراه تعدادی از مومنین که به محضر مولایشان مشرف گردیده بودند ماموریت یافتند تا نسبت به بنای مسجدی در منطقه جمکران اقدام نمایند که شیخ صدوق رحمه الله علیه نیز در کتاب شریف خود به این موضوع اشاره نموده اند .اینک با گذشت سالیانی مسجد با کرامت جمکران پناهگاه عاشقان ومنتظران حضرت می باشد. اللهم عجل لولیک الفرج


94/4/16::: 5:0 ع
نظر()
  
  

بر اساس اخبار واصله همزمان با روز جهانی قدس اهالی شهیدپرور روستای آهو  همگام با ملت بزرگ ایران در مراسم گرامیداشت این روز مشارکت فعال خواهند داشت و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به استقبال این روز بزرگ خواهند رفت .


  
  

فرمانداری آشتیان 25 مرداد را آغاز هفته فرهنگی آشتیان اعلام کرد . در این هفته که روزهای آن مشخص وتعیین شده است مراسمهایی در تجلیل از مفاخر و بزرگان منطقه و نیز پاسداشت بقاع متبرکه و شناساندن صنایع  و ابنیه های فرهنگی  آشتیان برگزار میگردد.


  
  

در آستانه نیمه ماه مبارک رمضان قرار داریم ....خجسته میلاد کریم اهل بیت ....سفره دار مدینه النبی شهر پیغمبر .... این روز را به عموم مهمانان الهی شادباش میگوییم .


  
  
   1   2      >